martes, 17 de marzo de 2020

3º grado, Let's start.

Let's revise numbers:

1-Look at the numbers.

2-Cover the numbers, and then complete the activities below.↓

(ayuda para la familia: los niños/niñas deben:1- recordar como se escriben los números . 2-luego hacer los ejercicios que siguen)






😍😍😍Now, let's revise: school objects!!!!
Let's revise school objects:

1-Look at the school objects:

2-Cover the school objects, and then complete the activities below.↓

(ayuda para la familia: los niños/niñas deben:1- recordar como se escriben los objetos escolares . 2-luego hacer los ejercicios que siguen)



Now, let's remember colours😍😍

1-Look at the colours:

2-Cover the colours, and then complete the activities below.↓

(ayuda para la familia: los niños/niñas deben:1- recordar como se escriben los colores . 2-luego hacer los ejercicios que siguen)




Great job !!!!!!!!


Now, look into your SCHOOL BAG, and write what you have!!!!
LOOK:  this is an example for you.
(ayuda para la familia, los niños/niñas deben mirar lo que tienen en la mochila del colegio, y escribir oraciones como en el EJEMPLO. "en mi mochila yo tengo una cartuchera , yo tengo un lapíz, yo tengo una regla, yo tengo una goma, yo tengo una lapicera")



IN MY SCHOOL BAG I HAVE GOT A PENCIL-CASE, I HAVE GOT A PENCIL, I HAVE GOT A RULER, I HAVE GOT A RUBBER, I HAVE GOT A PEN.

I HAVE GOT A  …………………………………………………………………………-...………..

……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………...………………....






No hay comentarios: